السلام عليكم رحمة الله وبركاته

SUAMI & ANAK MENGERJAKAN IBADAH HAJI

Oktober 2012
 بسم الله الرحمن الرحيم


B aku habaq yang dia dan Syafiq nak pi buat ibadah haji pada tahun ni. Alhamdulillah, aku tak tentu lagi diberi rezeki oleh Allah nak buat ibadah haji, anak aku yang tak pernah bermimpi nak pi buat ibadah tersebut dalam waktu terdekat ni, dah nak pi buat.  Syukur sangat-sangat.  Masyaallah tabarakallah.. Aku berdoa semuga depa dua dapat haji yang mabrur.  Ameen ya rabb..


Sampailah hari B aku dan Syafiq pi buat ibadah haji.  Aku mohon  kepada Allah SWT semuga dipermudahkan segala urusan depa dua sampai selesai depa buat ibadah haji dengan sempurna.  Ada masa terluang, depa dua akan contact aku dan bagitau perkembangan terkini depa dalam masa dok buat ibadah haji tu.


B aku ada la sikit tak sihat, batuk-batuk tapi taklah membimbangkan dan Syafiq sihat tanpa masalah apa-apa. Alhamdulillah, depa dua selesai buat ibadah haji tanpa sebarang dugaan besaq dari Allah SWT.



Lepaih balik dari buat ibadah haji tu, B aku diserang batuk yang tak henti-henti sampai semput jadinya. Ada la 2, 3 kali dia dok ulang p hospital untuk rawatan.  Lepaih 2 minggu, barulah dia sembuh sepenuhnya.  Syukur kepada Allah..



Susah, senang serta kesakitan adalah sebahagian dari ujian Allah..  


No comments:

Post a Comment