السلام عليكم رحمة الله وبركاته

HIJRAHKU BERMULA

6 & 7 Januari 2013

 بسم الله الرحمن الرحيم

Di airport Aloq Setaq, seisi keluarga aku, Pak Uda sekeluarga serta adik angkatku, Zaini dan isteri dia Intan, berkumpul untuk hantaq aku dan anak-anak.  Terima kasih semua di atas doa kalian.    Sampai di LCCT, kami dijemput oleh sepupuku, Abang Izan dan KakTeratai.  Depa bawak kami pi breakfast lepas tu hantaq kami pi hotel.  Kami bermalam di hotel Concorde KLIA sebelum penerbangan ke Madinah pada esok harinya.














Sahabat-sahabat tersayang yang dok rajin tanya habaq dan juga dok ikut perkembangan hijrah aku ni, mai visit aku dan anak-anak di hotel untuk kali terakhir sebelum berpisah. Terima kasih Connie, KakNita, Jun Zurilawati, KakTeh, Ruby, Tat dan Yahana. 

jun, kaknita & kakteh
connie, ruby, yahana & tat


















Juga terima kasih banyak-banyak kepada keluarga angkat dari Tganu, mak aji dan adik yang mai semata-mata nak hantaq kami.  Terima kasih adik sebab tolong KakYati wrapped dan timbang beg-beg dan kotak-kotak sebelum dicek-in. Semuga Allah SWT memudahkan urusan hidup Adik sebagaimana Adik memudahkan urusan KakYati.  Ameen ya rabb.  Tak lupa juga kepada Sakinah dan KakMon serta sahabat-sahabat Aina dan Syamil yang mai hantaq jugak.


mak aji, adik awang, sakinah & kakmon



















Kepada saudara mara serta sahabat handai dan taulan yang mengiring doa dan ucap selamat, terima kasih diucapkan. Terima kasih jugak semua untuk buah tangan dan cenderahati. Terima kasih untuk segala-galanya.  Semuga Allah SWT memberkati kehidupan kalian semua dengan rahmat yang melimpah.  Ampun dan maaf sekali lagi untuk segala salah dan silap. Panjang umoq dan murah rezeki, kita jumpa lagi.

Terima kasih Allah..

No comments:

Post a Comment