السلام عليكم رحمة الله وبركاته

MISS UOLS..




بسم الله الرحمن الرحيم

Masa balik kampung A, keesokan harinya, aku dan A ke Kuala Lumpur. Mulanya kami ke KLIA untuk menjemput sahabat baik kami dari Bandung, Pak Bambang, yang mai ke Kuala Lumpur dengan kawan dia atas urusan kerja. Cuma, aku terkilan sikit sebab V, isteri Pak Bambang yang merupakan sahabat baik aku tak dapat ikut sama sebab baru sampai balik dari Makassar. Setelah menjemput depa tu, kami terus ke hotel penginapan depa di Ampang.

Sampai di hotel tu, aku dah siap berjanji nak berjumpa dengan sahabat2 tersayang yang sangat aku rindui, kak Nita dan Anyta. Kaum lelaki lepak sama kaum lelaki dan kami lepak sesama kami. Berpeluk cium sakan kami yang badan masing2 ala2 fluffy teddy bear gitu. Lambang prosperity tu..! Huhuuu..:p

anita jamal & anyta aman

Kak Nita, bagai biasa mesti bawakan cik beledu merah kesukaan aku dan juga tat nenas yang memang febret aku.. Tat tu kebetulan ada tempahan kata kak Nita, jadi rezeki akulah hari tu. Alhamdulillah..

Hilang rindu kat depa dua. Rasa tak cukup masa kami nak sembang, kongsi cerita dan segalanya. Rancak sungguh 'persidangan' kami dengan hidangan cucuq kodok dan cucoq udang. Tak peduli orang keliling dan sedaq tak sedaq masa berlalu sampailah ke maghrib.

Selesai solat maghrib, kami pun bersurai dengan harapan dan doa semuga kami diberi Allah rezeki untuk berjumpa lagi. Ameen ya rabb..

Biar jauh di mata tapi sentiasa dekat di hati.

No comments:

Post a Comment